13 okt. 2011


















































 Bröllop. Det går nog bra tänkte jag. 
 Det visade sig vara sjukt mycket att tänka på, allt ska dokumenteras och det finns
 verkligen bara en enda chans för att göra det.

 Jag har nu massa bilder, det ska sållas och tas bort innan jag har ett stadigt urval.
 Och även om jag tycker det gick ganska bra för att vara första gången så måste jag säga
 att jag är sjukt imponerad av dig Jenny som älskar bröllopsfoto och får till det varje gång. 
 Du är grym!

3 Har sagt nåt:

Anonym sa...

Jättefina Emma & Jättefina bilder, Daniel<3 Du är så duktig!Fångat känslor & allt*

Pusseliepuss/ din mli

Anonym sa...

Du ä jättebra så det så/mor

Jenny Drakenlind sa...

Ååååååå vilken fin bild den andra bilden var!!! Helt ljuvlig!!!

Och man blir ju bra på det man brinner för, eller hur! Så brinn!!!